29 Şubat 2012 Çarşamba

KARIŞIK BİTKİ ÇAYI

Son bir haftadır ailecek grip olmuşuz .Başımın ağrısından gözlerimi  zor açıyorum . Bizler yine dayanıyoruz da bir yaşındaki kızımın durmadan burnu akıyor, hiç hali yok sürekli mız mız.

 Biz ufak bir griple bu kadar hastaysak hastahanelerde ömür geçirenler ne durumdadırlar. Allah bu hastalık imtihanında olan tüm kardeşlerimize hastalıklara dayanma gücü versin Şafi isminin hürmetine şifa versin.

Ihlamur .ada çayı ,limon ,iki üç dilim ayva, iki üç tane de karanfili demliğe koydum üstünü kapatacak kadar da su  bir taşım kaynattım .Ben şekersiz içiyorum ama tatlandırmak için bal kullanabilirsiniz . Gerçekten çok rahatlatıyor. Ayva ve karanfil ada çayının keskin tadını yumuşatıyor, ıhlamur da sakinleştiriyor. Eğer bu bitkilere alerjiniz yoksa mutlaka deneyin.

Hiç yorum yok: